5 bedste måder at træne udendørs

5 bedste måder at træne udendørs

Forfatter: Herbalife Nutrition
Kvinder, der arbejder udendørs

Træt af det sædvanlige trummerum? Opdag hvor dejligt det er at træne udendørs. Få tips til en perfekt træningsdag udendørs.

Har du tilbragt vinteren på sofaen (og hvem gør ikke det, når det er koldt og mørkt udenfor?), hvorfor så ikke hoppe op af den og komme en tur udenfor? Vi har samlet nogle af de ting, der gør, at vi kommer udenfor og nyder solen, når den er der. 

Fem fantastiske udendørsaktiviteter: 

  • Tag i parken. Snup en rask travetur, løb en tur i parken eller hiv fat i en ven og kast lidt bold. Endnu bedre; find en fitnesspark eller -sti. Mange parker har nu dedikerede områder til motion med forskellige styrke- og udstrækningsbarrer, ski-walkers og meget andet. Det bedste af det hele er, at de er gratis at bruge! 
  • Udendørsyoga. Vær i ét med naturen. Tag din måtte, og find et fredfyldt sted, hvor du kan dyrke yoga. Det er muligvis ikke anstrengende nok til at kunne tælle med i de anbefalede 150 minutters moderat aerobic-aktivitet om ugen, men det er en utrolig afslappende måde at tilbringe en solskinseftermiddag på. 
  • Snup en tur på cyklen. Cykling er en virkelig effektiv low-impact udendørsaktivitet. Snup en cykeltur og nyd den friske, klare luft, som foråret byder på. Eller bedre endnu - brug cyklen som en mulighed for at udforske nye, ukendte steder. Lycra er ikke et krav! 
  • Snup en svømmetur. Uanset om du vælger udendørs- eller indendørsmodellen eller endog det åbne hav, så er svømning rigtig godt for kredsløbet, musklernes styrke og leddenes fleksibilitet. 
  • Prøv padelsport. En rotur på en sø, kanal eller vandløb er fantastisk for både krop og sjæl. En powerful træning for overkroppen, og kano- og kajaksejlads bringer dig tættere på naturen end mange andre sportsgrene. Og du får lov til at sidde ned, mens du er i gang!